Pośród różnego rodzaju gadżetów reklamowych możemy znaleźć torby oraz teczki, jednorazowe i wielokrotnego użytku torby na zakupy.

Będą to także teczki skórzane, materiałowe, torby na laptopy, wiele różnych torebek, które posłużą do przenoszenia dokumentów. Nadruki na teczkach można obecnie wykonać wieloma bardzo trwałymi technikami, takimi jak przykładowo sitodruk. Dodatkowo dostępny jest haft komputerowy, dzięki czemu uzyskujemy bardzo wysokiej jakości nadruki promocyjne.

Torby i teczki reklamowe

Teczki z logo firmy

Wiele sklepów zamawia torby reklamowe z bawełny, z różnego rodzaju nadrukami, torby papierowe, torby z materiału PVC. Torba reklamowa jest bardzo dobrym pomysłem, możemy zapakować klientom zakupy, wybrać torby dużej wielkości, wytrzymałe i w dowolnej kolorystyce. Często robiąc zakupy w drogeriach, galeriach handlowych, otrzymamy torbę na zakupy dodaną do zakupionych produktów. Często torby tego rodzaju otrzymujemy w drogeriach, podczas zakupu ubrań, butów. Mogą być to także torby z materiałów ekologicznych, torby bawełniane z nadrukiem, w różnych kolorach oraz o różnej wielkości. Torba reklamowa może przydać się podczas targów, możemy zapakować do niej upominki reklamowe dla klientów, będą to torby wzmocnione, o dużej wielkości, które sprawdzą się w przypadku dużych zakupów.

Klienci sklepów są coraz bardziej świadomi ekologicznie, poszukują toreb bawełnianych czy też papierowych, która produkowane są z naturalnych surowców, mogą zostać poddane recyklingowi. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na sposób produkcji, zrównoważenie pozyskania zasobów, wykorzystaniu także ekologicznych farb. Dzięki temu firma będzie promowała ekologiczny styl życia, co z pewnością spodoba się klientom. Torby dostępne są w bardzo wielu różnych rodzajach, kształtach, mogą być to także torby w postaci worka ze ściągaczem czy torba na ramię.

Bardzo popularne są obecnie teczki z logo, dobrym pomysłem na promocję naszej firmy może być torba na laptopa, plecak, różnego rodzaju torby zakupowe. Torby możemy dobrać w zależności od oferowanego towaru, spersonalizować wygląd, umieścić na torbie haft czy też sitodruk z logo firmy. Dzięki temu torba stanie się nośnikiem reklamy, będzie pomagała w umacnianiu w świadomości klientów naszej marki czy też konkretnych produktów.

By Prezes