Kiedy próbujesz wypromować swoją firmę, może być trudno określić, na których technikach marketingowych się skupić.
E-mail marketing może być silną, fundamentalną częścią każdego planu marketingowego. Oto kilka przydatnych wskazówek dotyczących marketingu e-mailowego, które pomogą wzmocnić ogólną strategię marketingową i zbudować zyski.Pamiętaj o znaczeniu spójności. Zawsze upewnij się, że Twoje e-maile zawierają to samo logo firmy, kolory i styl czcionki. Upewnij się, że czcionka, której używasz, jest czytelna. Po wysłaniu kilku e-maili ludzie to rozpoznają i zaczną zwracać na to uwagę. Aby firma odniosła sukces, musi być natychmiast rozpoznawalna, zwłaszcza jeśli chodzi o e-mail marketing.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Pamiętaj, że coraz więcej osób korzysta obecnie ze smartfona lub innego typu urządzenia mobilnego do przeglądania e-maili. Te urządzenia mobilne mają niższą rozdzielczość ekranu niż tradycyjne ekrany komputerowe i zapewniają znacznie mniejszy rozmiar ekranu. Upewnij się, że rozumiesz, jak wyglądają te ekrany i jak wyświetlają Twój e-mail.Twoje e-maile powinny być czytelne bez obrazów.
Wielu dostawców poczty e-mail domyślnie wyłącza obrazy i jeśli użytkownik nie zmieni swoich ustawień, nie będą mogli zobaczyć żadnych dołączonych obrazów.
Z tego powodu po wszystkich obrazach, które umieszczasz w wysyłanych e-mailach, powinien znajdować się obszerny tekst.Nie wysyłaj zbyt wielu informacji w jednym e-mailu. Klienci będą sfrustrowani i przytłoczeni nadmiarem informacji w jednym e-mailu. Zamiast tego umieść wystarczającą ilość informacji w serii e-maili i upewnij się, że każdy z nich zawiera kilka akapitów. To utrzyma ich uwagę.Spraw, aby podglądacze e-maili działali na Twoją korzyść, korzystając z materiałów preheader. Pierwsza linia wiadomości e-mail jest zwykle nazywana preheaderem. Niektóre klienty poczty e-mail, w tym Gmail, wyświetlają tekst bezpośrednio po temacie i jest to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi czytelników.Automatycznie anuluj subskrypcję klientów, którzy nie odpowiadają na Twoje materiały marketingowe po określonej liczbie e-maili. Jeśli Twoi klienci nie odpowiadają już na Twoje e-maile, najprawdopodobniej stracili zainteresowanie Twoim biuletynem, ale nie są jeszcze wystarczająco zirytowani, by zrezygnować z subskrypcji. Rezygnując z ich subskrypcji, unikasz generowania złych uczuć, które mogłyby zaszkodzić Twojej firmie.E-mail marketing może być skutecznym, inteligentnym sposobem na promocję Twojej firmy. Musisz wiedzieć, co robić. Po prostu zastosuj się do wskazówek przedstawionych tutaj, aby Twój plan marketingu e-mailowego przebiegł pomyślnie. Dowiedz się jak najwięcej o marketingu e-mailowym, aby rozwijać się tylko w miarę rozwoju firmy.